ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה

    אבי יעקב No Comments on ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה

    יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה שטען שהוא הציע לו לפני כעשרים שנה 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה | בקובלנה ליברמן מכחיש את הטענה ואומר: "לא היו דברים מעולם. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הטענות הקשות מצד יוסי כמיסה, שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיש נגדו קובלנה פלילית. הקובלנה הוגשה על ידי עורכי הדין ירון קוסטליץ ואביעד שאולזון בשם השר ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו.

    כלפי הטענות של כמיסה נכתב בקובלנה: ״להד"ם. מר ליברמן לא פנה לנאשם והציע לו סכום כלשהו כדי לרצוח מאן דהוא. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם. הדברים המצוטטים לעיל (טענות כמיסה), הינם דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין, אשר פורסמו מתוך כוונה לפגוע בקובלים, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות״.

    עוד נטען בתלונה כי לליברמן לא היה קשר לכמיסה: "הקובל אף הוסיף חטא על פשע, ועל-מנת לנסות לבסס אמינות כלשהי להשמצותיו הפרועות, ציין כי היה עוזר של מר ליברמן בעבר; דבר שלא היה".

    אמש שוחח יוסי כמיסה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", וטען שהוא זוכר את הדברים בבירור: ""אני לא שוכח את הרגע הזה. גם עוד 100 שנה אני לא אשכח את הרגע הזה. זה אירוע משמעותי שלא נשכח ממני" אמר כמיסה.

    כמיסה הוסיף ואמר: ""זה הזוי שבתקשורת יש אנשים מנסים להלבין את האיש, הם לא ראויים להיות עיתונאים גם לא לדקה. שיחזירו את התעודות שלהם עוד היום. הוא לחוץ כי הוא הולך להתרסק פוליטית. אנשים לא קונים את מה שהוא אומר, הוא חי על הישרדות. אז הוא מנסה להאשים עכשיו את נתניהו".

     



    0 תגובות